Blog Educatiu - CICLE SUPERIOR

Us donem la benvinguda al bloc del cicle superior del Can Vidalet.
Aquí podeu trobar tota mena de feines relacionades amb els alumnes de 5è i 6è de l'escola Can Vidalet.
A més a més els mestres participen penjant vídeos, àudios, fotografies, articles i publicant alguns treballs dels vostres fills i filles.
ESPEREM LA VOSTRA PARTICIPACIÓ.


ETS EL VISITANT

myspace hit counter

dilluns, 31 de gener del 2011

VIDEO DE L'OBRA DE TEATRE "EL DIA QUE VA PLORAR EL SOL"


El dia que va plorar el sol

9 comentaris:

  1. a la meva mare li ha agradat molt.
    moltes gracies per posar-ho.

    Raul 5è

    ResponElimina
  2. a mi m'agradat molt assigut divertit espero fer una altra obra pront
    Nerea Naranjo 5e

    ResponElimina
  3. a mi m'agradat molt i a la meva familia també,
    gracies per publicar-lo.

    ResponElimina
  4. Hola Carme,
    Ha sortit bastant bé l'obra i a la meva mare li ha agradat molt.


    Eric 5è

    ResponElimina
  5. A la meva mare i a mi ens ha agradat molt l'obre de teatre
    montse agudo

    ResponElimina
  6. HOLA CARMA :
    AVUI EL MEU PARE HA VIST L'OBRA I LI HA
    AGRADAT MOLT COM A LA MEVA MARE.
    ADEU CARMA
    MONTSE AGUDO DE 5È

    ResponElimina
  7. Carmen alguns de nosaltres tindrien que ser actors ho hem fet genial, millor imposible, els de 6è tambè ho faran molt bé peró ha nosaltres ens a sortit magnific
    AITANA GÓMEZ 5è

    ResponElimina
  8. Aixó hem estat magnififics mès que els de 6è!
    moltiiiiiiiiiiiisimes gracieeeeeees per
    penjar-ho al blog.

    Ets la millor mestre Carmen!


    Andrea 5è

    ResponElimina
  9. felicitats nois de 5è us a sortit molt bé
    us felicito.
    encara que us a faltat una mica de "chispa"... però al final a estat bastant bé :)

    soribel:6è

    ResponElimina