Blog Educatiu - CICLE SUPERIOR

Us donem la benvinguda al bloc del cicle superior del Can Vidalet.
Aquí podeu trobar tota mena de feines relacionades amb els alumnes de 5è i 6è de l'escola Can Vidalet.
A més a més els mestres participen penjant vídeos, àudios, fotografies, articles i publicant alguns treballs dels vostres fills i filles.
ESPEREM LA VOSTRA PARTICIPACIÓ.


ETS EL VISITANT

myspace hit counter

divendres, 14 de desembre del 2012

JORNADES DE BÀSQUET

Avui hem jugat dos partits de bàsquet amb alumnes de 6è d'altres escoles d'Esplugues. Aquí podeu veure unes quantes fotos d'aquestes jornades.

5 comentaris:

  1. M'agrada el basqueti mes cuan jugu amb el meu pare

    ResponElimina
  2. Jo vaig córrer molt i m'ho vaig passar molt bé no vaig anotar cap punt.

    ResponElimina
  3. Luis Sabtos 1rA utmardiumenge, 16 de desembre, 2012

    Aveu guanyat

    ResponElimina
  4. Va ser molt divertit, peró els latres col·legis feien moltes faltes

    $Adrian Alvarez$ 6é :D

    ResponElimina
  5. on va ser? sandra 5e

    ResponElimina