Blog Educatiu - CICLE SUPERIOR

Us donem la benvinguda al bloc del cicle superior del Can Vidalet.
Aquí podeu trobar tota mena de feines relacionades amb els alumnes de 5è i 6è de l'escola Can Vidalet.
A més a més els mestres participen penjant vídeos, àudios, fotografies, articles i publicant alguns treballs dels vostres fills i filles.
ESPEREM LA VOSTRA PARTICIPACIÓ.


ETS EL VISITANT

myspace hit counter

dimecres, 10 de novembre del 2010

Visita del Cicle Superior al Museu de la Música

El Cicle Superior de la nostra escola va visitar el Museu de la Música a Barcelona:
Va ser molt interessant. Els Alumnes van tocar alguns instruments. Aquí podeu veure'ls:

6 comentaris:

  1. a mi em va agradar molt el museu de la musica perque vaig coneixer molts instruments que no coneixia.

    ResponElimina
  2. Per fí tenim les fotos de 6è. Jo només vaig tocar el arpa i l'altre que necesitava vent; no recordo com es deia, pero veia dificils la guitarra electrica i el violonxell o contrabaix.

    Dani Santos Nieto 6è

    ResponElimina
  3. a mi amb va agrada molt toca la guitarra electrica i als de mes instrumens.




    NICOLE 6é

    ResponElimina
  4. Dani, el que tu dius es l'Orgue. Jo vaig tocar els quatre i un dels que més em va agradar va ser el Vioncel.


    Sergio de 6è!

    ResponElimina
  5. ke tal sexto?
    soi la andrea garcia kiero deciros que estais mui bien en las fotos .
    i a los profes deciros que hola!!
    i aver si nos pasamos todos los del año pasado-
    (luis,victor,nuria,carla,calde,roger,risco,yo,etc)

    ResponElimina
  6. Ami me a encantado la excursion me lo pase pipa con todos los alumnos hai tokando los instrumentos jeje...Kiero repetirla jeje....

    Fins un altre diia!!!!

    ResponElimina