Blog Educatiu - CICLE SUPERIOR

Us donem la benvinguda al bloc del cicle superior del Can Vidalet.
Aquí podeu trobar tota mena de feines relacionades amb els alumnes de 5è i 6è de l'escola Can Vidalet.
A més a més els mestres participen penjant vídeos, àudios, fotografies, articles i publicant alguns treballs dels vostres fills i filles.
ESPEREM LA VOSTRA PARTICIPACIÓ.


ETS EL VISITANT

myspace hit counter

dimecres, 11 de gener del 2012

LA SOFIA DE 5è VA GUANYAR UN CONCURS DEL CLUB SUPER3

Un dia,vaig participar en un concurs del Club Super3,que tractava de trobar 7 diferències a una imatge del Tibidabo.La recompensa era anar un dia al Tibidabo.
Quan van passar uns dies, van trucar a casa meva i em van dir que era una dels 15 guanyadors! Hi vaig anar el dia 26 de novembre. Vaig fer totes aquestes activitats:maquillar-me com un personatge de terror, entrar a l'hotel Krüeger, dinar amb la meva familia i pujar a moltes atraccions.
Perquè veieu com m'ho vaig passar,mireu aquest vídeo ( cliqueu a sobre de la imatge i s'obrirà)

Sofía García de 5è

3 comentaris:

  1. M'ho vaig passar molt bé!

    ResponElimina
  2. Sofía, vas tenir molta sort. Però també cal dir que t'agrada participar en totes les activitats i això mereix un premi. Me n'alegro molt de que el teu esforç hagi tingut una recompensa.

    Carmen

    ResponElimina
  3. Enhorabona Sofia. Sembla que el grup de nois i noies us ho vau passar molt i molt bé. El maquillatge és fantàstic, i suposo que el dia que vas passar al Tibidabo també ho va ser.

    Dani

    ResponElimina