Blog Educatiu - CICLE SUPERIOR

Us donem la benvinguda al bloc del cicle superior del Can Vidalet.
Aquí podeu trobar tota mena de feines relacionades amb els alumnes de 5è i 6è de l'escola Can Vidalet.
A més a més els mestres participen penjant vídeos, àudios, fotografies, articles i publicant alguns treballs dels vostres fills i filles.
ESPEREM LA VOSTRA PARTICIPACIÓ.


ETS EL VISITANT

myspace hit counter

dimarts, 25 d’octubre del 2011

LLEGENDES DE MUNTANYES

Aquí podeu escoltar les llegendes que van fer a Ràdio Drac els alumnes de 5è del curs passat.
Van treballar molt i amb molta il·lusió. Esperem que us agradin.

EL SALT DE LA REINA MORA

EL TIMBALER DEL BRUC

EL CAVALL BERNAT

EL TRESOR DEL BASSEGODA

6 comentaris:

  1. Les llegendes que més m'agraden son les del Cavall Bernat i la del Timbaler del Bruc. Son totes molt divertides.

    ResponElimina
  2. hola m'eagradat la llengenda molt quan farem un altre?



    Joel Diaz

    ResponElimina
  3. Hola esta be pero magradaria ferlo nosaltres



    Adrian Arenas

    ResponElimina
  4. M´agradat mol es molt bonica.
    Me estic estudian el resum com no tinc la llegenda




    Marian

    ResponElimina
  5. M' agraden molt totes le llegendes. Gracies Carmen per posar.les en el blog.


    Amanda 5è

    ResponElimina
  6. Carmen que jo no he publicat lo de adalt perque jo no he entrat en el blog . A una cosa Carmen que el tersor de bassegoda no esta en les llegendes que tu ens vas donar.

    Amanda 5è

    ResponElimina