Blog Educatiu - CICLE SUPERIOR

Us donem la benvinguda al bloc del cicle superior del Can Vidalet.
Aquí podeu trobar tota mena de feines relacionades amb els alumnes de 5è i 6è de l'escola Can Vidalet.
A més a més els mestres participen penjant vídeos, àudios, fotografies, articles i publicant alguns treballs dels vostres fills i filles.
ESPEREM LA VOSTRA PARTICIPACIÓ.


ETS EL VISITANT

myspace hit counter

dilluns, 7 de febrer del 2011

LA REPRODUCCIÓ HUMANA

Espero que aquesta presentació Power Point us ajudi a entendre la meravellosa màquina que és el nostre cos i com és d'interessant el tema de la reproducció humana.

12 comentaris:

  1. Hola Carme,
    quina sorpresa!!!! Has posat un PowerPoint de la reproducció humana!!! M'agradat molt i m'ha ajudat molt i ara estic més preparat per a quan sigui el control. Gràcies!!!

    Eric 5è

    ResponElimina
  2. Hola Carmen:

    Ara que estaves una mica enrraviada perque no posavem comentaris ara mateix et poso un ,

    Aquest PowerPoint ma servit de molt per estudiar perquè com tu saps que sempre estic una mica en lluna. ¡¡¡ Moltes graciès !!!


    El teu amic invisible. jajaja Andrea de 5è

    ResponElimina
  3. Hola Carma:
    El powerpoint de la reproducció humana
    m,ha agradat molt sobretot per estudiar
    gracies
    Montse Agudo

    ResponElimina
  4. Hola Carme,

    Me ha gustado mucho el PowerPoint de la reproducción humana, está muy bien explicado para los alumnos de quinto.

    Creo que a más de una mama, le has sacado de un apuro.

    jajjajajajajajajaj!!!!!!

    Un saludo

    Mama del Eric

    ResponElimina
  5. A mi aquest tema no m'agrada perquè em dona una mica de fàstic però m'ha servit per estudiar


    Judit M 5è

    ResponElimina
  6. mare meva la Judit Marina sempre amb el fastic
    pero a mi m'ha ajudat molt per a el control k espero k ens vagi a a tots molt bé

    MOLTES GRACIES CARMEN!!!!!!!!!

    Raul Leiva

    ResponElimina
  7. GRACIES Carmen per fer aquest video de la reproducció humana, tot i que hem feia una mica de fàstic com les BIVALBES.



    Dani Garcia de 5è.

    ResponElimina
  8. Doncs si alguna vegada teniu fills els del fàstic ja veureu com se us treu el fastic d'un cop. Asobre esque vosaltres heu nascut d'aixo d'un óvul i un espermatozoide no hem digueu que teniu fàstic de vosaltres mateixos...A bueno Carmen moltes gràcies pel vídeo!!!!
    Aitana Gómez 5è

    ResponElimina
  9. Sera difícil el control de medi? Espero que no.Quins nervis!!!!

    A veure si descobriu qui sóc us ho he deixat molt fàcil!!!

    ResponElimina
  10. carmen auqest tema em feia un fastic........
    que no tu creus ni tu.bueno aquest power point m'ha servit per estudiar diverses coses.
    gracies carmen

    Melanie 5è

    ResponElimina
  11. la reproducio humana es molt interessant i magradat estudiarla
    victor5e

    ResponElimina
  12. m'agrada molt aquet tema perquè es molt interesant i divertit, a mi no em fa fastic pero a la judit marina segons un comentari si que li fa fastic
    a i molt chulo el video gracies per penjarlo Carma!!!!!!!!!!!!!


    judit rubio

    ResponElimina